پس انداز نت نسل نوین فروشگاههای اینترنتی

قوانین و قرارداد سایت

قوانین و قرارداد

قوانین سایت و قرارداد مشتری با وب سایت

معرفی وب سایت:

  1. وب سایت www.pasandaz.net  یک سایت معاملاتی پیشرفته است کە هر شخص برای کسب درامد می تواند در آن حساب کاربری ایجاد کند و بە معاملە داراییهای وب سایت بپردازد. هدف اصلی گسترش انگیزه پس انداز و آموزش کسب و کارهای نوین است. هر کس در این وب سایت ثبت نام کند و حساب کاربری ایجاد نماید تمامی قوانین و مقررات زیل را قبول و بە عنوان قرارداد فی مابین می پزیرد.

اقرار نامه مشتری:

  1. این جانب کە بر روی این وب سایت حساب کاربری باز میکنم با امضا و ایجاد تیک بر روی گزینه ( قوانین و قرارداد را میپذیرم ) اقرار می نمایم کە با آگاهی کامل کلیە این قوانین و مقررات را  کە در ذیل آمده بە دقت مطالعە کرده و کلیە مقاد آن را بدون هیچ شک و شبهە بە عنوان قرارداد من با مدیریت وب سایت می پذیرم .

 

موضوع و اهداف قرارداد و خدمات وب سایت :

  1. خرید داراییهای درج شده بر روی وب سایت با قیمت روز با امکان دریافت دارایی یا فروش دوباره آنها بە سایت در صورت تائید مدیر وب سایت و انجام معاملە خرید و فروش این دارایی های درج شده بر روی وب سایت بر اساس این موازین کە در زیر آمده است.

 

  مشخصات و آدرس و نشانی طرفین :

  1. مشخصات موسسە آموزشی کار آفرینی آینده پویان کار آفرین هەرەوەز بە عنوان طرف اول قرارداد  کە در این قرارداد بە عنوان فروشنده از آن نام برده می شود همان است کە در ابتدای این قرارداد درج گردیده و آدرس و مشخصات صاحب حساب کاربری کە در این قرارداد بە عنوان مشتری از ایشان نام برده میشود همانی است کە در پروفایل کاربری ثبت نموده و بە تائید مدیر وب سایت رسیده است

تاریخ شروع قرارداد:

  1. این قرارداد پس از تائید حساب کاربری توسط مدیر سایت ، از تاریخ اولین خرید از سایت  و یا واریز مبلغی بە حساب کاربری به مدت نامحدود منعقد می گردد و تا زمانی کە حساب کاربری مشتری در وب سایت مبلغی موجودی داشته باشد قرارداد پایدار خواهد بود و هر زمان مبلغ موجودی حساب خریدار در سایت صفر گردید قرارداد تا زمان شارژ حساب معلق گردیده و با شارژ حساب دوباره این قرارداد جاری و نافذ خواهد بود .

مبلغ قرارداد:

  1. مبلغ قرارداد قیمت روزانه کالایی است کە خریدار بر روی وب سایت می بیند و بر اساس آن از وب سایت خرید می کند و در صورت تمایل و موافقت مدیر سایت خریدار می تواند بعد از خرید از وب سایت  بە قیمت درج شده بە نام فروش به سایت دوباره به وب سایت بفروشد.

 

تعهدات مشتری:

  1. مشتری اعلام و اقرار می کند کە با آگاهی کامل از وب سایت خرید می کند و هیچ گونه عذر و بهانە ای برای دریافت دارایی خریداری شدە خود ندارد.
  2. هر کس باید تنها از طریق کارت بانکی خود بە حساب سایت پولی را واریز کند یا خریدی انجام دهد مشتری متعهد میشود کە غیر از کارت بانکی خود بە هیچ عنوان از کارت بانکی کسان دیگری استفاده نخواهد کرد . در صورتیکه خرید مشتری از کارت بانکی فرد دیگری باشد آن خرید لغو گردیده و مبلغ واریزی به حساب همان کارت واریز می گردد. در صورت تکرار تخلف حساب کاربری شما مسدود می گردد و مراتب به مراجع قضایی ارجاع می شود.(درصورتیکه خرید با کارت شخص دیگری انجام شود و مشتری در معامله ای که با کارت شخص دیگری انجام داده باشد سود یا زیانی کرده باشد فرقی ندارد در هرصورت معامله باطل می گردد.)
  3. مشتری می تواند برخی از کالاهای خریداری شده بر روی وب سایت را در صورتی کە مدیر وب سایت تائید نماید بە جای دریافت آن  دوباره با قیمت روز کە بر روی وب سایت بە عنوان قیمت فروش بە سایت درج گردیده بفروشد این امکان هیچ گونه تعهدی از بابت بازخرید دارایی خریداری شده توسط مشتری، برای مدیریت وب سایت بە عنوان فروشنده ایجاد نمی کند.
  4. مشتری تعهد می نماید کە مبلغی را کە بە کیف پول خود در حساب کاربری وب سایت واریز می کند با آن دارایی موجود بر روی وب سایت را خریداری نماید و بدون خرید حق درخواست معاوده مبلغ واریز شده بە حساب وب سایت را ندارد مگر با کسر ١٠٪ مبلغ جهت کارمزد و مالیات مقرری دولت.
  5. مشتری موظف است بعد از خرید دارایی ظرف حداکثر ١٢ ساعت درخواست دریافت دارایی خریداری شده را بە سایت بدهد. در صورتی کە بعد از ١٢ ساعت خریدار درخواست دریافت دارایی خریداری خود را نداد و موجودی کالا تمام شده باشد می تواند آن را بە قیمت روز بە وب سایت بفروشد و دارایی دیگری را کە در وب سایت موجود می باشد با پول آن خریداری نماید و بعد از کذشت ١٢ ساعت از ثبت سفارش حق هیچ گونه اعتراضی نسبت بە عدم موجودی کالای خریداری شده  و عدم تحویل کالا ندارد.
  6. مشتری می تواند در صورت تمایل بە جای دریافت دارایی خریداری خود آن را در حساب کاربری خود حد اکثر بە مدت سە ماه نگە دارد و بعدا آن را دوباره بە قیمت درج شده در سایت ( قیمت فروش به سایت) به وب سایت بفروشد. در صورتی کە بعد از سە ماه هیچ درخواستی برای دریافت دارایی خریداری شده یا فروش آن بە سایت داده نشود مدیریت وب سایت از طرف مشتری مختار است کە هر زمان کە بە صلاح بداند آن را بە قیمت روز ( قیمت فروش به سایت) بفروشد و مبلغ آن را بە حساب مشتری واریز نماید.  در صورت انجام هر گونه خرید و فروشی بر روی وب سایت، مدیریت وب سایت به هیچ عنوان هیچ تعهد و مسئولیتی در قبال سود و زیان مشتری ندارد.
  7. مدت زمان تحویل دارایی خریداری شده بسته بە شرایط تحویل آن از یک روز تا یک هفتە متغیر خواهد بود و مشتری برای دریافت دارایی خود تا یک هفته هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.
  8. مدت زمان تقریبی واریز وجه به حساب کیف پول مشتری تنها یک روز کاری و مدت زمان انتقال وجه از کیف پول بە حساب بانکی بە دلیل بررسی های امنیتی حساب بانکی مشتریان از زمان درخواست مشتری بین یک تا سه روز کاری می باشد.
  9. همچنین افزایش موجودی هایی که در همان روز انجام بگیرد و در همان روز هم دریافت وجه ثبت گردد ، فردای آن روز بررسی می شود.
  10.  مشتری اقرار می نماید دارایی وب سایت را با آگاهی کامل خریداری کرده و درخواست مرجوعی کالا تنها در صورتی قابل پذیرش است که دارایی با آنچه خریداری کرده است مغایرت داشته باشد.
  11. مشتری متعهد است دارایی های مغایر با خرید خود را حداکثر ٤ ساعت بعد از تحویل به اطلاع مدیریت وب سایت برساند و ظرف ٢٤ ساعت از تاریخ دریافت، آن را بە دفتر فروشگاه کە در این قرارداد ثبت گردیده تحویل دهد یا آن را با پست ارسال و رسید پستی آن را ظرف ٢٤ ساعت بە ایمیل pasandaznet@gmail.com  ارسال نماید. در غیر این صورت فروشنده هیچ گونه تعهدی در قبال تعویض آن ندارد.
  12.  با کلیک بر روی خرید و تائید آن از طرف مدیر سایت صیغه بیع قطعی فی مابین جاری شد میشود و با هر بیعی خریدار اسقاط کافه خیارات و غبونات از جملە خیار غبن فاحش را از خود بعمل می آورد و در صورتی کە در مدت زمان ١٢ ساعت از انجام خرید درخواست دریافت دارایی را بدهد حق دریافت و همه تصرف و انتفاعات را از موضوع قرارداد دارد. بعد از آن مدت در صورتی کە موجودی کالا تمام گردد فروشنده میتواند آن را بە قیمت خرید درج شده بر روی وب سایت آن را میتواند بە وب سایت بفروشد و مبلغ آن را دریافت نماید.
  13. مشتری هر زمان کە لازم بداند می تواند کل دارایی خود را بر روی وب سایت بە صورت ریالی یا فیزیکی دریافت نماید و با تسویه حساب کامل مشتری، این قرارداد بە مدت سە ماه معلق و پس از سە ماه از تسویە و تخلیە حساب،  قرارداد فسخ و مدیر وب سایت می تواند حساب کاربری را با کلیە اطلاعات و سوابق معاملاتی آن حذف نماید و مشتری بعد از آن حق هیچ گونه درخواست و اعتراضی نسبت بە سوابق خود ندارد.
  14.  در صورتی کە حساب کاربری بە صورت ریالی و یا هر دارایی دیگر موجودی داشته باشد و هیچ فعالیتی از طرف مشتری در مدت سە ماه صورت نگیرد مدیر وب سایت می تواند بعد از آن هر گاه بە صلاح بداند بدون درخواست مشتری مبلغ روز فروش بە سایت را برای آن دارایی محاسبە و مبلغ آن را بە حساب مشتری کە در پروفایل خود ثبت کرده است واریز و حساب ایشان را تسویه نماید و مشتری حق هیچ گونه اعتراضی را در این خصوص ندارد.
  15. مسئوليت حفظ و مراقبت از شناسه كاربري و کلمه عبور منحصراً بر عهده مشتري است و مدیریت وب سایت بە عنوان فروشنده  از اين جهت مسئوليتي نخواهد داشت.

 

تعهدات و وظایف سایت ( فروشنده) :

  1. فروشنده متعهد است سفارش مشتری را در کمترین زمان ممکن و با قیمت روی وب سایت کە مشتری بر اساس آن سفارش خرید داده انجام دهد.
  2. فروشنده فرم‌های ثبت سفارش را برای هر مشتری به ترتیب شماره سریال، بایگانی و تاریخ و زمان دقیق تكمیل فرم سفارش  را ثبت می كند و حسب درخواست به خریدار ارائه نماید.

 

  1. فروشنده تمامی آی پی ها و تاریخ ورود و خروج مشتری را ثبت می نماید اما برای اطمینان ، مشتری خود باید ورود و خروج و هر نوع عملیات خرید و فروش خود را نزد خود بایگانی نماید.
  2. فروشنده متعهد است دارایی خریداری شده توسط خریدار را کە درخواست دریافت کالا برای آن در زمان مقرر ( حد اکثر ١٢ ساعت بعد از ثبت خرید) ثبت کرده بە خریدار در دفتر فروشگاه کە آدرس آن در این قرارداد ثبت گردیده تحویل نماید و یا در صورت امکان پست با اخذ هزینه پستی و هزینە های حمل و نقل و بسته بندی آن را برای خریدار ارسال نماید.
  3. در صورتی کە امکان پست کالا برای فروشنده مقدور نباشد مشتری موظف است خود حضوری آن را در دفتر شرکت دریافت نماید.
  4. در صورتی کە حساب کاربری مشتری بە مدت یک ماه بدون موجودی باشد و یا بە مدت ٣ ماه معلق گردد و هیچ گونه خرید و فروشی بر روی آن انجام نگیرد مدیریت وب سایت می تواند آن را مسدود و تنها با درخواست کتبی مشتری و شارژ آن حساب را فعال می نماید.
  5. در مواردي كه وب سایت بنا به عللي از قبيل خرابي دستگاه هاي كامپيوتري ، قطعی اینترنت و خطوط ارتباطي ، رويدادهاي اجتناب ناپذير ،صدور بخشنامه هایی از سوی دولت و هرآنچه كه خارج از كنترل باشد قادر به ارائه خدمات نباشد مسئوليتي متوجه فروشنده نخواهد بود. لازم به توضیح است که در چنین شرایطی مشتری می تواند با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی سایت نسبت به فروش  و یا تحویل دارایی خود اقدام نمایند.
  6. در صورت فوت یا حجر مشتری، حساب کاربری وی مسدود می گردد پس از طی مراحل قانونی وجه حساب مسدودی به وراث بە ازای سهم الارثشان یا در صورت حجر بە قیم وی مسترد می گردد.

 حل اختلاف

  1. کلیه اختلافاتی که ممکن است در زمینه تعبیر، تفسیر و نحوه اجرای این قرارداد بین فروشنده و خریدار بروز کند از طریق مذاکرات و یا مکاتبات دوستانه مرتفع و  حل می شود. در غیر این صورت موضوع اختلاف با حکمیت و داوری مورد توافق دو طرف بررسی و تصمیم داوری قطعی و لازم الاجرا است.